Vastenactie Online lezen  |  Afmelden
oktober 2017
Stichting BVA

Vastenactie en de Scholentour
Tijdens de vastentijd 2018 gaat Vastenactie weer op tournée langs de basisscholen in heel Nederland met een mooie musical, workshops en gastlessen. Met deze Scholentour helpen wij kinderen na te denken over wat wij hier hebben en wat anderen, dichtbij of ver weg, tekort komen. Op deze manier maken wij Vastenactie, het campagneland Zambia èn het campagneproject heel concreet.

Uit ervaring weten wij dat de Scholentour door basisscholen enorm enthousiast ontvangen wordt. In ons gastenboek leest u de reacties van scholen die in 2017 hebben deelgenomen. Om u een indruk te geven van de Scholentour hebben wij tevens een kort filmpje gemaakt. Klik hier om dit filmpje te bekijken.
Inschrijving geopend

Ook uw school kan deelnemen aan de Scholentour en zich vanaf nu inschrijven voor de musical, de workshops of de gastlessen. Deelname aan de Scholentour is kosteloos. De inschrijvingsperiode eindigt 31 oktober en aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Wees er dus snel bij want vol = vol.

Meer informatie en aanmelden

Wilt u ook meedoen aan de Scholentour? Meld uw school dan zo snel mogelijk aan! Op www.vastenactie.nl/scholen/Scholentour2018 kunt u alles lezen over de Scholentour van Vastenactie en de aanmeldprocedure.
Heeft u vragen of wilt u meer weten? Kitty Trilsbeek helpt u graag. U kunt haar bereiken per e-mail via Scholentour@vastenactie.nl of telefonisch op 070-7796008.

E-mail opties